2 oktober | 50öringen är borta

känns lite konstigt på jobbet att inte säga "och 50".. men det blir mycket lättare!

har blivit mörk IGEN, men jag tror nog att jag trivs i det hittils iallfall, klart man saknar det blonda men känner att det känns iallfall okej! ska visa lite bilder på hur mitt hår har sett ut dem senaste åren! mest blond då som dem flesta vet !
blond får man bli till sommaren ! då kommer emmablond tillbaka! haha 













och nu brunett!

nu ska jag på middag med sarah! ses på tapas! sen vet jag inte vad riktigt som händer! men det blir iallfall en lugn kväll!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Du, snyggo!?? Ska vi prova sikta in oss på Stockholm i slutet november? Typ lönehelgen då?



Mouhahahah

2010-10-03 @ 10:49:45
URL: http://lasarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar sjukt bra i mörkt hår! Bättre än de blonda tkr jag iaf!! :) Kramis

2010-10-03 @ 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0