15 september | höst regn

.. det är så mycket man vill i sitt liv, det gäller bara att inte vara lat och slappna av! var och tränade innebandy ikväll, med div 3! gick väl ändå hyffsat med tanke på vad LAT jag precis har blivit, jag har ett gymkort på Haga som jag utnyttjar alldeles för lite, slutar 18.15 dem flesta dagar och måste typ ALLTID passa bussen hem till Vännäsby, för att jag för tillfället bor här! så någon som har en lägenhet i stan kan väl ringa mig?

ligger nu i sängen med en ansiktsmask och kollar på sex and the city, Måns min söta katt ligger vid mina fötter, ska snart sova, är det bara jag eller är man trött i huvudet? kanske beror på vädret? vad vet jag!

på tal om helgen så var jag med Sarah i fredags och åt på droskan, riktigt gott! sen hade vi grillkväll hemma hos henne på lördag och utgång! så trevligt!

nu blir det sova! älsk!







funderar på att göra mitt hår lite mörkare igen, jag får aldrig nog, eller kan nog snarare inte bestämma mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0