21 september | livet är upp och ner

.. vet inte riktigt vars jag ska börja, jag mår bra! jag har ett bra jobb och trivs med livet, men en del små saker som borde bättras är väl att hitta en lägenhet i Umeå, att får saker och ting att "fungera"..

Sarah och Elina beyder mycket för mig! sen är jag så fruktansvärt besviken på en del, man växer ifrån varandra och kommer troligen aldrig att hitta tillbaka! men så är livet, när någon annan går, kommer en ny! bara att gå vidare! 

Jag skulle vilja fara ut och resa, man har ju ett jobb som gör att man verkligen blir sugen på att åka iväg, Thailand är ju mitt favorit land, varit där 2 gånger! nu sist i koh samui med Patrik! vilken underbar resa! kommer aldrig nånin att glömma! Patrik betyder så mycket för mig! ♥



 




nu blir det att se sex and the city, och om ni undrar vaför jag alltid ser det så har jag HELA boxen!
..ta dagen som den kommer, för man vet aldrig vad den har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0