7 september | jag är sjuk och glad


har varit en mycket trevlig helg, först en riktigt mysig middag med Sarah, och sedan utgång! dagen där på åkte vi på bröllop, tror aldrig att jag har svalt så mycket tårar någon gång, kändes inte rätt att storlipa i en kyrka! men många glädje tårar blev det! riktigt lyckat bröllop och de hoppas jag att ni också tycker!

idag är jag hemma, brukar aldrig vara sjuk (peppar peppar) men nu tydligen, feber och ont i halsen så förbaskat, men jag ska till jobbet imorgon, kämpa på bara!

sen en fundering, ska inte ens bästa vänner alltid stå vid ens sida? eller hur är det ordspråket går, man tappar många vänner men dem riktigt finns alltid kvar? tur man har bra vänner som förstår, men samtidigt tråkigt att vissa inte ens finns kvar! det är mycket som har hänt på sista tiden, men det är bara att leva på ! life goes on!


så njut nu av lite underbara bilder! tog så länge att ladda upp dem! kommer troligen mer sen! <3




tårtan!



ja, vad säger man? kände mig som en kanin!



Lars och Patrik :)



stylist åt robyn och jag :)



vilket underbart par, och tack för en riktigt lyckad och rolig kväll!
all lycka till er !




puss!


Kommentarer
Postat av: systeryster

håller med där om din fundering! helt rätt!

2010-09-07 @ 20:19:06
Postat av: PP

Ett trevligt blogginlägg :) Mycket fina bilder från en dag och kväll som var underbar. Ett fint minne som jag tar med mig är dansen under tiden som bandet spelade :)

2010-09-07 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0